zajištění bezproblémového provozu budov ve správě společnosti
zajištění údržbářských prací a drobných oprav (výměna osvětlení, uvolnění ucpaného odpadu, apod.)
v případě složitějších oprav vyhledání vhodných řemeslníků, poptání jejich služeb a řízení jejich práce tak, aby probíhala s minimálními zásahy do každodenního provozu budov
zajištění revizí, funkčních zkoušek, prohlídek PO, odečtů a vyúčtování energií
administrativní práce spojené s plněnými úkoly
zajištění a dozor nad službami souvisejícími s provozem budov
zásobování budov a kanceláří, drobné nákupy
stěhování nábytku, drobné malování
sledování provozních nákladů
zajištění a organizace výběrových řízení
servis, údržba, mytí firemních vozidel
péče o zahradu, zeleň
komunikaci s příslušnými úřady státní správy a samosprávy
Požadujeme:
spolehlivý, pečlivý, komunikativní člověk
nekuřák
aktivní řidič (skupina B)
znalost technické dokumentace
osvědčení dle vyhlášky č. 50/1978 Sb., §5 nebo §6
SŠ nebo odborné vyučení s maturitou
fyzická zdatnost pro jednoduchou manuální práci
trestní bezúhonnost
uživatelská znalost MS OFFICE
schopnost samostatně pracovat, včetně organizačních schopností
flexibilita
znalost angličtiny minimálně na úrovni B1
praxe na podobné pozici alespoň 2 roky, včetně doložitelných referencí
upřednostňujeme uchazeče, kteří hledají i možnosti svého dalšího duševního rozvoje a poznání v této oblasti
Nabízíme:
40 000 - 60 000,-Kč/ měs. dle praxe
flexibilní pracovní doba
možnost využití služebního bytu
placená dovolná
Nástup: IHNED
Máte o tuto pozici zájem?
Vyplňte následující formulář, zavolejte zdarma na 800 433 334 (Po-Pá 8:00-16:00 hod)
nebo přijďte do naší kanceláře. Více viz Kontakty >>